Följ oss på Facebook!

Fri frakt över 500 kr

Kontakta oss

Objekt har lagts till

FAQs

Hur kan jag kontakta Starloop?

Du kan kontakta oss på info@northly.se där vårt kundserviceteam kommer vara glada att hjälpa dig med allt du behöver!

Skickar ni över hela världen?

Ja.

Varifrån skickar ni?

Våra produkter skickas huvudsakligen från varuhus i Kina. 

Kan jag ändra eller avbryta min order?

Eftersom vi strävar efter att behandla beställningar så snabbt som möjligt måste du begära eventuella ändringar/avbokningar inom 12 timmar efter beställning. Alla förfrågningar efter denna tid kommer att nekas. Din order kan returneras för full återbetalning efter att den har mottagits.

Vilka betalningsmetoder accepterar ni?

Vi accepterar alla stora kreditkort (VISA, Mastercard, AMEX), google pay och klarna-betalningar. 

När kommer min order att behandlas?

Alla order hanteras och skickas från vårt lager. Vänligen tillåt extra tid för att din order ska behandlas under helgdagar och försäljningstider. Vi behandlar order mellan måndag och fredag. Beställningar behandlas inom 1-3 arbetsdagar från beställningsdatumet och skickas nästa dag efter behandlingsdagen. Observera att vi inte skickar på helgdagar.

Hur lång tid tar det innan jag får min order?

De flesta leveranser anländer efter 2 - 4 veckor efter att de skickats. Om du har frågor eller funderingar kring din order kan du alltid skriva till info@northly.se där vi svarar dig inom 24h!

Vad händer om jag inte får min order?

Om du inte får din order inom 30 arbetsdagar efter att den skickats är du berättigad till återbetalning.

Kommer jag att bli debiterad för tullar och skatter?

Priserna som visas på vår webbplats är skattefria i SEK (svenska kronor), vilket innebär att du kan vara skyldig att betala tullar och skatter när du mottar din order. Importskatter, tullar och relaterade tullavgifter kan tas ut när din order kommer fram till sin slutdestination, och dessa avgörs av ditt lokala tullkontor. Betalning av dessa avgifter och skatter är ditt ansvar och täcks inte av oss. Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av tullavdelningen i ditt land. För ytterligare detaljer om avgifter, vänligen kontakta ditt lokala tullkontor.

Hur returnerar jag en artikel?

Vänligen kontakta oss på info@northly så löser vi din returnering. 

Vad händer om jag har fått defekta/felaktiga/skadade varor?

Du är berättigad till återbetalning/retur ifall du har mottagit defekta varor. Kontakta oss om du har fått varor som är felaktiga, saknas och/eller är defekta. Vänligen inkludera ditt ordernummer, fotografier på varan/varorna och all relaterad information när du har fått ditt paket. Vi kommer att göra vårt allra bästa för att lösa ditt ärende så snabbt som möjligt. 

När får jag min återbetalning?

Alla återbetalningar kommer att krediteras till din ursprungliga betalningsform. Om du betalade med kredit- eller betalkort kommer återbetalningar att skickas till kortutställande bank inom ca 7-10 arbetsdagar efter mottagandet av den returnerade varan eller avbokningsbegäran. Vänligen kontakta kortutställande bank med frågor om när krediten kommer att synas på ditt konto. Om du ännu inte har fått kredit för din retur, här är vad du kan göra: Kontakta banken/kreditkortsföretaget. Det kan ta lite tid innan återbetalningen syns på ditt konto.